torsdag 19 januari 2012

Krogliv


Förra helgen hade jag planer på att ta det lugnt tillsammans med min favoritkompanjon Elsebritt. Dessa planer gick dock omgående i stöpet då vi lovat bort oss till deltagande i alkoholrensning hemma hos vår gode vän Nathalie. Vi alla doftade destilleri när vi till slut begav oss mot stan för att deltaga lite i stans krogliv. Inte alltför lyckat denna gång. Drack en cider, mygla in på key room (93:ornas högkvarter) gick ut igen, gick runt ett par varv och lekte cool, drog därifrån.

Vallfärdade helt ensam i polarkylan mot sveaplan. Efter att ha varit på vippen att dra en vurpa flertalet gånger gav jag upp skorna och gick barfota. Väl framme på destinationen hade jag tänkt däcka för natten men i fyllans namn fattar man ju ej de mest genomtänkta beslut.. Istället begav jag mig med kompanjoner till efterfest där Jennifer och jag åkte runt på en skateboard, utförde akrobatiska konster och undvek de andra efterfestdeltagare. Vårt lilla gäng färdades sedan vidare till egen efterfest innan det var dags att kasta in handduken för denna gång. Ganska lyckad afton trots allt.

Trots den lilla mängd alkohol jag konsumerade under kvällens gång lyckades jag endå bli måttligt odräglig så jag vill härmed utfärda en ursäkt till dem jag eventuellt kan ha råkat vara otrevlig mot.

Här nedan följer bilder från kvällens gång. Beskådande sker på egen risk. "När alkoholen åker in åker kameran ut"

Försök att få till en normal bild....



vem där?

Akrobatisk konst # 1


Akrobatisk konst # 2
?
???

Och den här helgen är återigen planen att ta det lugnt.

Inga kommentarer: