torsdag 29 december 2011

Öppnad blogg


..Igen.

För tillfället ialla fall.

Efter ännu ett allvarligt övervägande att ta bort denna blogg beslutade jag mig ännu en gång för att inte ta bort den. Däremot har jag rensat bort många, många inlägg som aldrig borde ha publicerats. En hel natt tog det mig att gå igenom ca 2 års bloggskrivning. Mer återstår. Det får jag ägna en annan sömnlös natt åt.

Julafton och juldagen har passerat, två storslagna partytillfällen har jag fått höra från säkra källor. Själv har jag tagit det lugnt på den fronten både på julafton som firades hos min far och på juldagen som erbjud ett perfekt julfirande med min kära mor följt av en mysig afton i bästa sällskap med godis och film. Klarade mig mirakulöst från att gasas ihjäl. Går inte in på detaljer gällande detta. Julhelgen har givetvis inneburit massor av god mat och andra godsaker, inte mig emot.

Näst ut är nyårsafton. Kunde inte vara mindre taggad. Får hoppas på att det går att få till ett bra firande även i år.

Förövrigt har jag krigat på mellandagsrean både här i stan med min syster och i Stockholm med mittt självförakt. Hittade ingenting varken här eller där.

Lite bilder från forna juletider. Av nån anledning har jag inte förevigat julen på bild de senaste två åren.







God jul!

Inga kommentarer: