tisdag 8 november 2011

Saltwater


Installerade spotify på nytt och lyckades knäcka mitt lösenord då funktionen "glömt lösenord?" ej fungerade som angivet. Men skam den som ger sig.. Ett 30-tal försök och många svordomar senare gick det. Känner mig enormt smart som knäckt mitt eget lösenord. Iallafall.. anledningen till att jag installerat spotify är för att kunna lyssna på en underbart bra låt som försvann från youtube (!?!) innan jag hann ladda ner den. Inge störande alls....

Poonyk & Oxide - Saltwater

Minns att jag spelat den om och om igen en hel natt på en efterfest till de andra deltagandes stora förtret. HE HE HE


Faktiskt så bra att det är värt att ägna ett helt inlägg åt just den.

1 kommentar:

JenniferLeveland sa...

Du får ta med ditt USB-minne och sno den ifrån min dator! :)