onsdag 12 oktober 2011

Red Stack


Detta är INTE ett tips. Inte heller en varning. Snarare en utvärdering av produkt och upplysning till allmänheten.

Red Stack - Även kallade "piggpiller" av mig. Det namnet tycker jag passar dem ypperligt bra då man får en överjordisk superenergi ca 20 minuter efter oralt intag. Hur det blir vid övriga intag kan jag inte uttala mig om eftersom jag aldrig provat. Dessa piller ger typ superkrafter och världens sprutt. Kan promenera i raketfart hur långt som helst utan stopp, städa helt maniskt en hel dag eller köra världens brutalstyrka flera timmar i sträck utan att bli det minsta trött och orka övermänskligt mycket. Samtidigt försvinner all hunger och sug efter någon form av föda samtidigt som förbränningen ökar ordentligt.

Men... Efter intag av Red Stack har jag upptäckt en hel del otrevliga bieffekter. Kort förklarat: man blir helt knäpp av dem. Bland annat får man av någon anledning stora svårigheter med att föra en normal konversation. Speciellt om man varit tyst en tid. Då är det lätt hänt att man talar en typ av eget språk som ingen fattar. Bieffekterna är värst/visar sig efter en dag på Red Stack. Då är man helt tom i bollen och känner sig allmänt konstig och hjärndöd. Jag brukar även bli lite lätt paranoid. Andra otrevligheter är sömnsvårigheter, yrsel och det är heller inte ovanligt att det svartnar för ögonen när man reser sig. Man lider även av brutala humörsvängningar och kan bli aggressiv. Inte så kul..



Monster eller mirakel piller?

Inga kommentarer: