onsdag 28 september 2011

Undulat i frysen

Jennifer brukar ofta försöka lura i mig de mest konstig saker därför brukar jag alltid ta de konstigheter hon kläcker ur sig med en nypa salt tills jag får bevis.

"Jag har en död fågel i fysen!"
- Vadå, en kyckling eller?
"Nej, det är X fågel den ska begravas hos mamma fick ta över den när Y blev vräkt"
-Troligt...
"Jaaaa, det är sant!"

Självklart trodde jag detta var ett av hennes skämt och krävde bevis. Jennifer hämtar en låda från frysen och hävdar att det ligger en fågel där i. Jag tror fortfarande inte på det. Slutar med att vi kikar lite i lådan och skriker av skräck när vi mycket riktigt får syn på en fågel..

Brukar oftast kunna genomskåda vad som är skämt och riktig konstighet, men vem fan har en tamfågel hemma i frysen liksom?!? hahahah!


2 kommentarer:

JenniferLeveland sa...

Hahahaha, har inte blivit så där rädd(?) på länge som när vi fick syn på den stackars pippin.

JenniferLeveland sa...

P. S. Har fått reda på att det ska ligga 2 st. där i! Hahahaha!