torsdag 18 augusti 2011

Sömnproblem


En ständigt återkommande rubrik. ingen aning om varför..

Ännu en sak jag är bra på som inte är bra - Att vända på dygnet i tid och otid.

Högst olämpligt att göra det nu eftersom risken att jag ska jobba imorgon är rätt överhängande.

Har försökt få mig själv att somna på alla tänkbara vis. räknat får, dem var vanliga vita i början och hoppade över ett staket på en fridfull äng. när dem blev svarta enhörnings-får som hoppade bock över varandra slutade jag omedelbart. nån måtta får det vara. har även läst i en fruktansvärt tråkig bok, slutade när jag upptäckte att jag inte läste utan bara tittade på texten utan att ha en aning om dess innebörd samtidigt som jag filosoferade för mig själv om liv på andra planeter och kålmaskens kärleksliv.

Ett sista försök ska göras har precis laddat hem dokumentären Svensk björnjakr Nr 2 som jag nu ska titta på.

Önskar härmed mig själv lycka till.

Inga kommentarer: