tisdag 2 augusti 2011

Restaurang Festivalen

I brist på annan sysselsättning: efterbliven uppdatering!

Men bättre sent än aldrig som man brukar säga..

Fann lite bilder från restaurang festivalen som ägde rum någon gång i Juni här i Eskilstuna. två storslagna partykvällar i vår lilla håla till stad. jag deltog dock bara kväll 1. men det var en mycket lyckad kväll om jag inte minns fel. vilket är fullt möjligt att jag gör men det behöver ingen veta.





De väldigt påkostade inträdes-armbanden. grönt - 1 dag. blått - 2 dagar. (eller tvärtom) en annan är ju klyftig av naturen och kom på den brillianta idéen att måla om 1-dagars bandet i korrekt färg för att bli innehavare av ett två dagarsband! behövde dock aldrig genomföras eftersom jag nöjde mig med en kväll.
Det syns ej, men här är min gode vän Rebz förevigad på bild tätt omslingrad kring okänd mansindivid..
Madelino och jag söp ner oss lite fint och diskret på nybron..


Bra kväll.

Inga kommentarer: