måndag 29 augusti 2011

Kbk


I lördags blev det all in på festfronten. kvällen inleddes med förfest hos Elsebritt med mina favorit kompanjoner. därefter begav vi oss till lotus avslutningsfest. vi tog oss dit på cyklar och eftersom vi alla var lite på lyset var färden inte alltför stabil. kapten filling och jag stoppades av polisen vid kroggatan för olovlig körning eftersom jag färdades på pakethållaren. vi klarade oss undan från staff. på lotus var det barnkalas och vi stannade i ungefär fem minuter innan vi flydde fältet till le grand. antingen ser dagens 18-åringar ut som 13 eller så är det 13-åringar som myglar sig in på krogen olovandes. fast förmodligen är det jag själv som börjar bli gammal.. förövrigt såg jag nog själv ut som en förvirrad snoris när jag gjorde krogdebut, men det behöver ju ingen veta.

En duglig afton som avslutades ute på stan på jakt efter den bästa efterfesten. det slutade dock med att jag och en kompanjon bevittnade det brutala ovädret med en uteliggare under ett tak på stan klockan 04:00. meeeen så kan man ju också göra! ibland blir jag så trött på den här stan.. Eskilstuna - staden som ALLTID sover.


Mindre fager bild norpad från kapten filling.

Inga kommentarer: