tisdag 2 augusti 2011

Öppnad blogg

Igen..

Får se hur länge det varar denna gång!

En del bättre dagar har passerat. jobbade som väldigt omväxlande omväxling onsdag, torsdag, fredag förra veckan. mycket, mycket bra. helgen är inte ens värd att nämna. fortsätter isolera mig själv i min ensamhet och tyvärr är jag inget bra sällskap för mig själv.

Den här veckan har fått sämsta möjliga start. jag har ett väldigt stort problem som jag helst vill ignorera och ännu mindre erkänna att jag har. tyvärr har jag kommit till insikt med att detta problem styr mitt liv så till den grad att jag inte ens kan säga att jag har ett liv längre. på grund av det och många andra bidragande faktorer känner jag att det omgående är dags att ta tag i det här. det kommer inte bli lätt. men jag SKA klara det. på nåt sätt..

Det måste få ett slut.


Inga kommentarer: