måndag 11 juli 2011

Hans Majestät Konungen S00F rånad av ondskefull turk

Helgen började med den bästa lördagen på länge. inledande hemmafest i skogstorp i trevligt sällskap. därefter vidare ut till mälby på poolparty och galenskaper med annat trevligt sällskap.

Men.... efter den bästa lördagen kommer såklart den värsta söndagen, bara för att jävlas. jag och min vanliga tur var i farten. lyckligt ovetandes spatserade vi hem till Jennifer där en fasansfull utländsk rånare stod på lur. ett slag i huvudet senare var både han och min väska borta med vinden.

Jag har fått men för livet då jag numer tror att allt kan hända. samt förlorat mina viktigaste tillhörigheter. jag kommer inte vila förens han har fått vad han förtjänar. (ond bråd död) (eller annat otrevligt öde ingen vill gå till mötes...)

Inga kommentarer: