onsdag 18 maj 2011

Stockholm

Igår var jag på gruppintervju i Stockholm. på espresso house huvudkontor närmare bestämt. med mitt lokalsinne och min dåliga planering är det ett under att jag hittade dit och var på plats i tid. men jag lyckades! hur det gick återstår dock att se, för det vet man aldrig.

Strövade trots förbud från mig själv runt på stan i fridfull lunk under ett par timmar. dock blev jag så inne i denna fridfulla lunk att jag till min stora förargelse ännu en gång lyckades missa tåget tillbaka till Eskilstuna som går vid sju. att nästa tåg inte går förens vid nio är information jag är väldigt bekant med.. de två timmarna på centralstation slog jag ihjäl med en romantisk pommes middag i min ensamhet på burger king. bredde därefter ut mig på en bänk med en tidning och en påse godis.

Bortsett från det lilla missödet med tåget så var det en mycket angenäm dag.

Inga kommentarer: