söndag 10 april 2011

Marrman

Nu sitter man här igen och försöker komma på något tilltalande att sysselsätta sig med denna söndagkväll. som vanligt utan större framgång. de enda ideér som kommit upp från den unika snilleblixtvrån ur min ovanligt klipska hjärna är att antingen hoppa i ån eller kidnappa en flamingo från parken zoo och placera på någons tomt.

Lördagen inleddes med en biltur med Jennifer som slutade vid vilstabadet där vi kollade på två änder i sjön och ett utländskt par som hade samlag i en bil på parkeringen. helt normalt. kvällen spenderade vi på nybron. jag söp mig återigen full på den starkaste av spritsorter - kranvatten. förövrigt roade jag mig med att trängas i nybrons lokaler i hopp om att ha kul. även där utan större framgång.

Här nedan har vi vimmelbild på anonym spanare med ett öga i norr och ett i söder, dubbel koll. fördelen med att vara skelögd. övriga medverkande är vinsmurvlaren och Dj Rob Angel direkt importerad från harrys.

Efterfest destination plan A gick i stöpet då deltagarna däckat innan 03:00. arma veklingar.
Efterfest destination plan B sattes i verket och avslutades med lite sömn inne i stan innan dagens drägg (jag själv och mitt självförakt) återvände för att softa och chilla i trevligt sällskap.

Skjuter upp min walk of shame som kommer ske barfota iklädd i en blå arbetskeps och party outfit fulländat med gårdagens makeup som flytt fältet från dess korrekta position vilket ej är en syn man vill se.

1 kommentar:

Anonym DJ från Harrys sa...

Snyggaste Sir Sweat-a-Lot med äppelkinder till höger :)