torsdag 3 mars 2011

Shooo breee macka

Har avklarat ett mycket segt arbetspass på time out idag. började tolv men jag var uppe med tuppen klockan åtta. varför då? vad har skett? vem är jag? kan man undra. men nu är fallet sådant att utanför mitt fönster byggs det nya lägenheter. trevligt.. eller inte! det är totalt omöjligt att somna om när man väl vaknat pga oljud från det pågående bygget. varje morgon startar det klockan 07:00. så om någon vänlig själ har lust att mörda alla dessa byggarbetare eller nåt annat positivt från min sida sett så vet ni vart dem håller till.. (alva myrdalsgata, vid american pizza.)

Eftersom det var lugnare än i graven på time out idag fick vi vara kreativa i våra försöka att hitta lämpliga tidsfördriv. bland annat satt vi djupt koncenterarade och putsade mässingelefanters öron med tops. (?) jag fann tillslut det perfekta tidsfördrivet - rulla bestick och samtidigt äta nachochips med vitlöksdipp. krävs både fysik och hjärnkapacitet för att klara det. har förövrigt ätit obegränsat hela veckan och känner mig i dagsläget ungefär lika smal som en övergödd/höggravid flodko.




Inga kommentarer: