lördag 19 mars 2011

Party rapport

Efter mycket om och men vallfärdade jag sent igår kväll hem till Malin där även Cicci befann sig. förkrök i blixtens hastighet innan vi vallfärdade till Harrys där vi mötte upp Machmud-Mathilda. jag kände för att göra en storslagen entre och imponera på kön genom att dra en brutal vurpa då jag halkade på en isfläck som gömde sig under snön. precis inom synhåll för hela kön. där låg jag sen och glodde på himlens stjärnor i ryggliggande position. men det är ju kul att man kan roa sina medmänniskor ibland.

Mot förmodan hade vi en kanon kul kväll på harrys! jag söp ner mig ordentligt med den starkaste av alla alkoholdrycker - kranvatten. vi härjade loss på dansgolvet med mästaren Cecilia i spetsen, inget kranvatten där inte! en hel del förargliga händelser inträffade, underhållande för en annan. he he he...

Blev även ett mycket bra avslut på denna afton.



Tack kvinnofolket för en minnesvärd kväll!

Inga kommentarer: