måndag 7 februari 2011

Uppdateringarnas konung har vaknat till liv..

..Eller inte. men det vet man aldrig.

Mycket sker i mitt liv (bortsett från den tid jag sover bort i brist på annan sysselsättning). mycket som ej bör dokumenteras här med tanke på att fruktade personer som ej bör vistas här och läsa vad som skrivs har gjort intrång på min mark. detta faktum gör att jag måste begränsa mitt skrivande och det tycker vi inte om alls. därav denna icke aktiva uppdatering..

Jag har haft en mycket rolig och galen period som kanske spårat en liten aning vid sina små tillfällen. men värre perioder har jag haft förr med brutalare spårningar så det är ingen fara på taket! jag vet allt vart min gräns går. (sen att jag har stuckit över en tå och hela foten nån gång då och då behöver ju ingen veta..)

Hursomhaver, att min blogg avlidit behöver ej alltså innebära att jag avlidit med den. det var poängen med detta inlägg. mycket förundransvärt finner jag det att ni fortsätter klicka er in här..

Men för min del så får ni gärna fortsätta HE HE HE.

Inga kommentarer: