fredag 11 februari 2011

Det lyser men det är ingen hemma

Igår morse när jag som vanligt stigit upp i ottan när Johnny åkte till jobbet gjorde jag den spännande upptäckten att han glömt sin värdefullaste ägodel i mitt näste - iphone. efter ett uns överläggande med mitt självförakt om jag skulle prova dess hållbarhet genom att kasta ut den från fönstret eller nåt annat kreativt beslutade jag mig för att kontakta mr för att meddela vart den helige iphone befann sig. nu kan man dock undra hur jag löste det.. men en annan är ju klyftig av naturen och kom på den geniala idén att helt enkelt ringa hans telefon och berätta vart den var.

(?)

Som tur var gick det upp ett ljus innan jag hann skrida till handling men jag fick bittert ångra att jag avslöjade mitt genidrag då jag glömt logga ut från fb och råkade ut för en rape igår afton...

Inga kommentarer: