söndag 27 februari 2011

baldersballe

Var lyckligt inställd på att inta Hotell Eskilstunas relax avdelning i afton då det var planen. men det sket sig tyvärr. och någon plan B finns icke. det har nu slagit mig att det inte finns nåt kul man kan göra en söndag kväll i Eskilstuna efter att ha ägnat den senaste timmen åt att gnugga geniknölarna för att komma på nåt kul att ägna denna kväll åt för att avsluta helgen på bästa tänkbara vis.

Kan i och för sig mest troligt vara mina geniknölar det är fel på...

Om dem ens existerar.

Nu ska jag fortsätta lida av min brutala idétorka och hoppas på att någon annan lyckas kläcka fram en bra plan.

Men det är inte hela världen. men det är ju alltid kul att göra nåt kul. om man inte gör nåt tråkigt men det är tråkigt och det vill vi inte ha!

Kommande helg ser MYCKET lovande ut och jag ska jobba imorgon så jag är glad endå fast jag nyss hamande i slagsmål med en våg som hade ovett att ligga i vägen för min framfart.

Inga kommentarer: