torsdag 30 december 2010

Aktiv bloggare.com

Tror jag har tröttnat på min blogg efter att ha varit aktiv bloggare i nästan tre år. men så kan det va ibland!

Det var inte ett dugg kul med jul. desto roligare kvällsaktivitet på julafton dock, mycket trevligt! juldagen urartade till en S00fiansk otursdag av värsta slag och det blev en totalt ovärd kväll. spyr på nybron och alla gravt alkoliserade typer jag stötte på. tog till flykten efter en halvtimme . sammanstrålade med dem andra senare under natten för att närvara på efterpärla. åkte sedan till Jennifer med Ivan där vi tjillade ett par timmar.

Övriga mellandagar har varit bättre än bra he he he.

Idag har jag enligt tradition köat på både systemet och rix video för solning. är helt död i nuläget och känner mig lika smal som en övergödd flodhäst då jag ätit som ett as två dygn i sträck.

Inte bra!

Inga kommentarer: