måndag 22 november 2010

Mygelman

Ligger lite efter med uppdatering igen.

Jag har (LÄS OCH HÄPNA) varit upptagen. vilket innebär att jag ej suttit bänkad framför min kära dator som troligen är grovt virusdrabbad.

Jag har dock inte lyckats skaffa ett jobb eller ägnat mig åt annan seriös sysselsättning. om någon nu skulle tro det.

Jag har umgåtts med mygelmanen Madelino. vi har varit uppe på nätterna och sovit på dagarna. vi har även umgåtts med resten av the moffcrew. mycket trevligt. sov hemma inatt efter x-antal dagar ute på vift. har svikit Madelinos och min dygnsvändning och sovit ett par timmar inatt vilket kommer resultera i trötthet tidigt ikväll. usch usch.

Idag ska jag ner på stan och uträtta viktiga ärenden. inte roligt.

By the way så kan jag informera om att jag fyller år på lördag. vilket är en utmärkt dag att fylla år på. vi har nu varit 100% festfria i två veckor och hållt oss så långt borta från krogen det går. nu är det dags att återvända! helgerna framöver kommer bli mycket roliga. start på lördag och då blir det ALL IN!

Inga kommentarer: