söndag 5 september 2010

Vit månad

Nu skulle man lätt kunna dra förhastade slutsatser och anta att jag (med tanke på tidpunkten för detta inlägg) vistats på både krogen och efterfest, för att sedan lyckats ta mig hem på nåt vänster och nu börja beklaga mig över baksmälla alternativt brutal fylla. men...



..SÅ ÄR INTE FALLET MINA VÄNNER!


Här i min rövarkula har jag endast förtärt vaniljsås under nattens gång och beskådat lejonkungen samt andra väldigt ocoola filmer i sällskap av min katt tootsie.


Den som sa att det finns ju en MASSA roligt man kan göra om helgerna förutom att festa! och kollade med på mig med höjda ögonbryn som om jag vore dum i huvudet. DEN personen kan ju tala om för mig hur jag ska spendera nästa helg när mina vänner är ute och festar och jag ännu en gång sitter och kliar mig i huvudet i min ensamhet och undrar vad fan jag ska göra.



För jag känner väldigt mycket att det här med vit månad (ej helt självvalt, grovt triggad av ovannämnda) är en JÄVLIGT DÅLIG idé.



Och då har jag endast klarat en helg. EN HELG. AV FYRA. och fått höra av fler än fyra personer att jag är tråkig. (?)


Inte heller så kul. eftersom jag egentligen är världens roligaste och känner mig grovt förolämpad av detta.



Min slutsats efter helgens erfarenheter är: vit månad = VÄRDELÖST. spara hemma-lodis-kvällar till dem helger då vänner ej festar eller då det inte händer nåt tilltalande på festfronten.



Härmed avslutas vit månad efter en helg.

Inga kommentarer: