torsdag 30 september 2010

Kronskogen

När man vänder på dygnet så mycket som jag gör skruvar man till slut till det så dant att man sover som en kärring/snorunge. det vill säga somnar ca 19:00 på kvällen och vaknar ca 05:00.

Ytterst olämplig dygnsrytm.

Idag steg jag upp i ottan igen och pallrade mig fem timmar senare in till stan. var på arbetsförmedlingen och skrev in mig på nytt. tyckte inte det var ett dugg roligt. var sen på banken där det var betydligt roligare. ibland har man tur! (ej vanligt) strövade runt på stan samt tuna park och avslutade med ett besök på solarieöarna där jag skiftade färg från vitt till charmerande skärt.

Sammanstrålade med Jennifer ett tag och har nu precis återvänt från en joggingtur i kronskogen. som blev längre än planerat eftersom jag sprang vilse. igen.

Måste hålla mig vaken....

2 kommentarer:

Linda sa...

Duktig du är som är ute och joggar :)

Linda sa...

Duktig du är som är ute och joggar :)