onsdag 4 augusti 2010

Asså..

Det är ju tur att inte jag har fuckad dygnsrytm iallafall..

Jag blev mirakulöst trött vid två och ba yes jag kommer kunna sova inatt! as bra. men icke.. en halv timme senare vaknade jag pigg som en arab och har nu varit uppe sen dess. Jennifer sover som vanligt. men inte länge till... HE HE HE.

I två dagar har jag intalat mig själv att jag ska vara uppe på dagen och göra nåt. men när mitt öga sedan skådar den grå horisonten så.... eh nej. inne och glo film. vilket resulterar i att jag givetvis somnar och sover som en gris.

Har världens höstpanik nu. FÖR JAG VILL VERKLIGEN VERKLIGEN INTE VARA HÄR I HÖST. finns liksom inget mer spännande med denna stad. och spänning är jag beroende av annars blir jag deprimerad. som det ser ut just nu blir det ännu ett halvår här. om jag inte lyckas styra upp nåt annat vilket är mycket tveksamt. meeen.. SKAM DEN SOM GER SIG!
Om några timmar måste jag pallra mig in till stan på hemligt uppdrag.


Kul inlägg!

NOT.
/s

Inga kommentarer: