fredag 14 maj 2010

Plans

Har totalt förlorat intresset för min blogg. nästan iallafall. livet är ju lite upp och ner hela tiden men den senaste tiden har mitt verkligen varit nere på botten av botten. det har gjort att jag inte velat dela med mig av någonting. förövrigt läses min blogg av lite fel personer nuförtiden. personer som jag förut inte behövde ta hänsyn till. det gör att jag måste begränsa mitt skrivande och det gillar jag icke. vill kunna skriva precis vad jag vill som jag gjorde förr i tiden. har åtskilliga inlägg i utkastet. och där blir dem kvar. men i fortsättningen ska jag börja publicera mina inlägg igen.

Livet borde typ leka nu. skolan snart slut = obegränsad frihet. studenten nalkas. sommaren anländer inom kort. det finns planer och det finns hopp. men mitt liv leker inte iallafall.

Jag är extremt osäker på vad jag vill göra nu efter studenten. jag vill plugga vidare. jag vill ge mig ut i arbetslivet. jag vill ut och resa och leva rövare. jag vill fixa körkortet. jag vill flytta hemifrån. vet inte vart jag ska börja.. plugga är uteslutet. (typ) är otroligt trött på skolan nu. måste göra lite annat på obestämd tid innan jag orkar ta tag i det. som det ser ut just har jag plan A och plan B. plan C är att läsa upp matten på komvux och lägga till lite andra kurser för att inkassera ett studiemedel. kommer typ dö på riktigt om jag måste göra det i höst. VE OCH FASA! plan A är att skaffa ett jobb och försöka lyckas skaffa lägenhet längre fram. kan bli mission impossible. men ingenting är ju omöjligt egentligen. plan B är att skrapa ihop pengar och bege mig utomlands och jobba som krogslav, vore inte helt fel. egentligen har min plan efter studenten faktiskt alltid varit att ta mig härifrån. får se hur det blir.

Den här veckan och nästa ska jag helt ägna åt att fixa mina betyg. slutspurten. nu går det inte att skjuta upp något längre. om minde än en månad är det över. förövrigt ska jag på allvar börja söka jobb. fast det känns hopplöst. men skam den som ger sig!

Intressant inlägg eller inte. men nu har jag iallafall skrivit nåt som omväxling. ska uppdatera mera vid lämpligt tillfälle och publicera lite bilder och sånt larv.

/s

Inga kommentarer: