söndag 18 april 2010

Ce Jeu

Under förra året förändrades mycket till det bättre. men ingenting varar förevigt. nu är allt förändrat till det sämre. jag HATAR förändringar. varför kan det som är bra inte bara fortsätta vara det? urs. det kan inte bli mycket värre nu. hoppas på bättre förändringar inom snar framtid. livet är fan inte rättvist..

Nu tänker jag sluta falla tillbaka i mina deppryck. och aldrig mer tänker jag må dåligt på grund av någon annan. det är inte värt det. ingen är värd det. jävla as.



Känner att jag måste följa strömmen och lägga upp denna låt som Rebecca funnit. SÅ JÄVLA BRA! har dessvärre typ redan lyssnat sönder den..

Later.

/s

1 kommentar:

rebecca sa...

Jag finns här :) Bara du visar minsta lilla vink, så kommer jag att sträcka ut min hand för att hjälpa dig upp igen.