tisdag 5 januari 2010

Spökjakt

Var ute på äventyr med Jennifer och Johanna inatt. vi åkte till Tidö slott där jag tidigare varit. dem gångerna har jag och medföljande varit rädda på riktigt när vi vandrat runt slottet och vid två tällfällen har vi hört ett galet läskigt blåsljud som vi inte kunnat komma underfund med vart det kan ha kommit ifrån.

Denna gång förfrös jag nästan fötterna av mig så brydde mig mer om det än spöken och demoner. var inte alls läskigt denna gång och blåsljudet hörde vi icke. var även förbi strömsholm och frös lite till.

Nej, i sommar ska jag fan ta mig till borgvattnetsprästgård. det mest omskrivna hemsökta stället i hela sverige som sägs ha varit hemsökt sedan låååångt bak i tiden. där om någonstans kan man ta reda på om spöken finns eller ej. och det är precis vad jag vill veta. här finns massa fakta och grejer om prästgården: http://www.borgvattnet.eu/



Later.

/s

Inga kommentarer: