lördag 9 januari 2010

Papas Tapas

I förrgår natt sov André och jag här, dvs hos pappa i stan. jag som har konstig dygnsrytm vaknade vid 06:00 och kunde sen icke somna om. framåt kvällen åkte jag till slagsta och hämtade grejer, var även en vända på tuna park innan jag återvände hit. håller på och fraktar över alla mina tillhörigheter hit eftersom villan i slagsta är vår i endast tre veckor till. känns mycket konstigt.

På kvällen blev det papas tapas med André. jag har aldrig ätit där förrut faktiskt. grymt god mat var det! vi tog tre små rätter som bestod av oxfilé spett, tigerräkor och bläckfiskringar. delicious!

Åkte hem till Christian ett tag och därefter till André och övernattade.

Känner att mina inlägg lir extremt intressanta. not. men det är bra för mig den dag jag blir senil kommer jag endå komma ihåg exakt vad jag gjorde om dagarna i min ungdom.



<3

/s