måndag 11 januari 2010

Braaaa

Ingen händelserik helg för min del. kul jul. fraktade hit ännu mer grejer igår samt stjärtkatten snobben som gömt sig under soffan ända sen han kom ut ur transportburen. ägnade mig åt några timmars styrketräning under kvällen.

Somnade starx efter tolv igår och av någon anledning har jag vaknat av mig själv nu. (?)

ehh... bra! brutal monster måndag nalkas, fyfaaaaan. jag har dock kommit på hur vi ska kunna få skoldagarna att bli lite roligare.

Vi ska starta ett krig.

Nv:arna blev inte så glada åt sin förlust på luciakampanjen. och ännu mindre glada åt vår segerglädje. min plan är att reta upp dem ännu mer genom att sätta upp skyltar där det står att hr är bäst i deras korridor. har även ett antal andra ideér men dem tänker jag inte skriva för det är inget jag vill erkänna mig skyldig till om det skulle inträffa.


/s

Inga kommentarer: