onsdag 13 januari 2010

...

Har suttit och läst igenom blogg inlägg sen ett år tillbaka. jag var nästan rolig på den tiden måste jag säga. min blogg suger nu. totalt värdelös. har länge övervägt att ta bort den, men kan inte göra det. så mycket tid som jag lagt ner på fanskapet..

Känns helt värdelöst att blogga nu. kan inte skriva roligt längre. jag är inte lika rolig som jag var förr. befinner mig i en brutal svacka så kommer nog inte vara alltför aktiv här framöver. ska iallafall fixa en liten resume av 2009. kommer ihåg den jag gjorde från 2008, fyfaaan vad tid det tog.

Är ledig idag och befinner mig för stunden i slagsta, home sweet home.. ska frakta över ännu mer grejer till pappa sen. det som står på shcemat idag är plugg, styrka och träning i vilsta ikväll. ska ta tag i gymnastiken igen. har inte orkat träna på ca en månad. very bad!

Later.

/s

Inga kommentarer: