lördag 30 januari 2010

Absolut tropics och monopol

Ikväll/natt/morgon har jag sammanstrålat med Madelino och kung Luu. blev chillidill hos Madelino. vi spelade monopol och groggade absolut tropics. jag fuskar alltid på monopol vilket Madde känner till alltför väl därför var Christian bank och förvarade pengarna så långt ifrån mig det gick. klokt. fast jag fuskade endå skicklig som jag är. HE HE HE.

Vi lämnade slagsta när Madde började somna för nån timme sen och nu sitter jag här pigg som aldrig förr. borde sova för ska upp i ottan när stan öppnar.



Later.

/s

2 kommentarer:

Anna sa...

Du skrev för ett tag sedan om dina övningar du gjorde hem,kan du förklara lite mer utförligt hur man gör kissande hund och axeldödare? vore skit snällt :D

Natalia sa...

Du är absolut välkommen som sällskap på tjejkväll! Dock har jag inte listat ut vart man ska ha den, eftersom mitt hem typ är omöjligt att få vistas i :P
Tänkte mig typ ansiktsmasker, lite vin, dåliga tjejfilmer och skitsnack ;P