tisdag 17 november 2009

Soofff

Sitter och läser gamla blogginlägg. fann ett från förra året på höstlovet när jag och Sofia isolerade oss ute i kjula och kollade film, åt och gjorde ingenting. det var ett bra lov. saknar sånt där sjukt mycket. vi hade alltid så roligt i våra dagar.

Hursomhaver fann jag den här konversationen nedskriven. tyckte det var lite roligt. måste väl säga att det var efter att vi hade ätit supermycket var vidervärdigt mätta och hade lagt oss på golvet för att undvika att spy.


Jag: jag är törstig!
Sofia: jag med! vi går och tar nåt att dricka.
Jag: aaa.. (ligger fortfarande kvar på golvet)
Sofia: ska du inte resa på dig då kanske?
Jag: jo, ska inte du? (ligger kvar orörlig på golvet)
Sofia: joo.. (ligger också kvar)
Sofia: gå upp nu då!
Jag: mm, efter dig.
Sofia: nee, du måste ju hjälpa mig upp!
Jag: men vem ska hjälpa mig upp då?
Sofia: om du inte reser dig rullar jag bort till dig och...


Jag vill inte skriva ut hela hotet av hänsyn till känsliga läsare. men roligt var det!


Monster hararna!

/s

1 kommentar:

Sofia Palmqvist sa...

hahahahahahaha jaaa fy fan va kul det var ! hahah kommer nog aldrig glömma det! <3