lördag 21 november 2009

Nattuggling AB

Idag eller jag menar igår hade jag planerat att vända tillbaka dygnet. istället sitter jag här nu klockan 08:00 och har inte sovit ett skvatt.

Igår afton pallrade jag mig hem till Madelino där vi beskådade gamla födelsedags kort, kalas inbjudningar osv som vi skickat i våra yngre dagar. förövrigt hade vi filmmaraton under natten och nu såhär på morgonkvisten har vi garvat åt omogna youtube klipp. en utmärkt fredag/lördagsmorgon.


Filmerna vi beskådade var oceans eleven, harry potter och halvblodsprinsen och paranormal activity som ska vara världens läskigaste film typ. det var den verkligen inte. men den var verklig till skillnad från andra skräck filmer. det är väl det som gör att den sägs vara så läskig. eller nåt.


Madelino och S00F i våra yngre dagar


Nu blir det en tripp till Stockholm med papi. jag är så trött att jag håller på och avlider. kul jul!

Lateeeeeeer.

/s

Inga kommentarer: