torsdag 5 november 2009

We can do it all night

Gårdagen då..
Framåt kvällskvisten övertalade Jennifer och Lina mig att följa med ut på krogen. kvällen började hos Jennifer där vi drack oss lite roliga innan vi tog bussen till stan. blev harrys kvällen i ära. var aningens tråkigt i början eftersom vi kom dit innan tio för att komma in gratis. ett mycket roligt krogbesök faktiskt. vi sammanstrålade med våra kära klasskamrater när dem anlände. efter krog besöket begav vi oss alla till en lägenhet vid munktell där somliga fortsatte drickande, själv lekte jag med en kattunge som jag hade god lust att kidnappa.
Vi lyckades med målet att vara upp hela natten. pappa var snäll och hämtade mig på morgonkvisten. jag känner visst medlidande med dem som tvingades bege sig till skolan sen.

Johan lyckades inte hålla sig vaken inte, he he he.


/s

2 kommentarer:

claudia sa...

hahahah bild nummer två sofia! hm den gröna färgen påminner om drinkarna vi drack i spaninen. tvivlar dock på att de är samma

JenniferLeveland sa...

herregud