onsdag 11 november 2009

Att sova

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. sov ingenting igår natt, hann endast sova ca timme på morgonen. nu inatt har jag sovit lite mer än en timme. har varit vaken sen 02:00 och kan inte sova. huuuur kul är det?

Kom på att det var ett bra tag sen jag tränade, har varit sjuk och sådär. imorgon blir det förfest hos nordis och utgång så ingen träning imorn heller. tyvärr. men på söndag då blir det max träning alltså. träffade Robin på tuna park han avslöjade att temat på föreningsuppvisningen den 13 december är troll. kan ju bli lite kul faktiskt.

Machmud och jag efter EGFs föreningsuppvisning våren 2007



Kommer inte ihåg vad temat var, typ glitter har jag för mig?. kommer däremot ihåg hur jag kämpade med dem där bokstäverna som sitter fastlimmade på röven, haha.


Juluppvisning 2006 - djurtema. jag var kanin och Machmud var katt.


Later.


/s

Inga kommentarer: