lördag 24 oktober 2009

Sverige demokarterna

Nu är inte jag den mest insatta i sveriges politik. men idag såg jag av misstag en debatt på tv mellan en sverige demokrat och nån fjant från ett annat parti.

Jag tycker sverige demokraterna har helt rätt.

Kommer man till ett nytt land får man anpassa sig till det landet. vårat samhälle blir mer och mer anpassat efter invandararna. som förövrigt begår brott, beter sig respektlöst och inte sköter sig i det svenska samhället. självklart finns det många, många undantag men majoriteten är ondskefulla fanskap som borde dumpas i havet eller förvisas.

Så det så.

/s

4 kommentarer:

Julia sa...

True word..

Josefin sa...

Heeelt rätt!

En jävla kuksugare sa...

Du har helt rätt - Du är verkligen inte insatt inom politik. Sveriges invandrarpolitik är under all kritik. Vi har socialdemokraterna att tacka för det. Men SD är idiot parti i som ser problemet i invandraren och inte dess politik. Det är inte invandrarna i sig, det är invandrarpolitiken som är problemet. Sverige klarar inte av dom krav som krävs, dom ser inte till att invadrarna får lära sig svenska i tid så att dom kan bli anställda och tjäna pengar. Istället får man ta skattepengar till socialbidrag så dessa ska klara sig. Och med fattigdom kommer brottsvågen.

Sofia Andersson Swärd sa...

Du har helt rätt - du är en jävla kuksugare.

DET HÄR ÄR MIN BLOGG DÄR JAG FÖRMEDLAR MINA EGNA ÅSIKTER. och nu råkar jag tycka att sverige demokraterna har helt rätt i allt dem säger.

Är det nån som inte verkar vara insatt inom politik så är det du. för det finns inget parti som är rätt eller fel eftersom alla har olika önskemål om hur samhället ska se ut.

Det jag syftar på är förövrigt att bevara sverige svenskt. vi ska inte behöva anpassa oss efter invandrarna så mycket som man faktiskt gör idag. det tycker jag är sjukt fel.

Moderaterna suger.