måndag 19 oktober 2009

Gymnastic is fantastic

Idag var det som sagt visning på huset. jag hade tyvärr ingen möjlighet att vara kvar som spion då min hitler till far prompt skulle ha med mig till min farbror under timmen den varade. BAH! jag lyckades dock gömma undan katten sheba i min säng så huset inte helt lämnades i mäklarens våld. stjärtkatten snobben blev utslängd då han inte hade vett att hålla sig gömd.

Ikväll var det träning, en hel vecka sen sist, inte bra. måste iallafall säga att det börjar gå bättre nu. sjukt roligt är det. Robin var där så vi passade på att köra igenom vårt gamla mix fristående. kul att truppen kom tvåa på tävlingen i söndags. nästa tävling ska jag se till att vara med på. ska bota min skräck för tumbling golvet i veckan.

Imorgon måste jag bege mig till skolan och göra prov även pallra mig till banken och sätta in pengar. kul jul!



Later.

/s

Inga kommentarer: