onsdag 30 september 2009

Mycket trevligt

Det blev aldrig någon västerås tripp igår, istället blev det tuna park. jag fick ett x-antal klädesplagg vilket är mycket bra och en ypperligt god räkmacka. tack mami!

På eftermiddagen kom Stephanie (som var på tillfällig visit i eskilstuna i och med en arbetsintervju i sthlm) (hon fick jobbet dessutom) (GRATTIS!) och Mathilda förbi. tillsammans beskådade vi gymnastikfilmerna. jag kommer aldrig tröttna på att titta på dem. mycket trevligt hursomhaver.

På kvällen åkte jag och hans höghet och hyrde filmer på rix video för att sedan beskåda en hemma hos mig där vi även övernattade. mycket trevligt.




<3

Later.

/s

4 kommentarer:

Linda sa...

Sofia, kan jag få låna gympafilmerna av dig? :)

Sofia Andersson Swärd sa...

Ja det är klart =)

Linda sa...

Vad bra :) Men jag träffar ju aldrig dig :(

Sofia Andersson Swärd sa...

neej =( men vi får ta och ses vid nåt tillfälle, bara att säga till när du har tid =)