onsdag 12 augusti 2009

123 kapad

...Eh ja, nåt i den stilen hette filmen som vi såg på bio ikväll. filmtiteln passade utmärkt som blogg rubrik enligt mitt tycke. förargligt att jag glömt bort den. men det får ni leva med.

Under dagen tvingades jag iväg till tuna park för att vara smakråd när min syster fick allt hon ville ha. jag var på mitt värsta humör efter att ha sovit ca två timmar. jag höll mig snäll och trevlig den första kvarten sen började det gå utför. men jag klarade mig rätt bra endå. ett par skor fick jag också så helt bortkastad tid var det inte. he he he.

Darling kom hit efter jobbet och vi spanade på lite resor innan vi mötte upp Christian och Linn utanför rio. var en mycket bra film som sågs i trevligt sällskap. alltså en bra kväll. på väg hem till mig lite senare mötte jag upp Rebecca en liten stund, mycket behövligt. saknar den lilla filuren.

Resan är bokad och för tillfället sitter jag här och nattugglar i min ensamhet.






Later folks.

/s

Inga kommentarer: