onsdag 24 juni 2009

Saturday plans

På lördag blir det studentfest, tema musik. vi ska klä ut oss till artister och jag har till slut kommit på vem jag ska klä ut mig till, eller hur jag ska klä ut mig rättare sagt. he he he. nu återstår bara att hitta den perfekta presenten till Stephanie..

Efter studenfesten lutar det åt att kvällen avslutas på å-bryggan där fuse äger rum, ryktas om att det ska bli riktigt bra, tveksamt alltså men den som lever får se! blir dock kul att trippa dit i full utklädnad.

Jag håller på att bearbeta pappa och har tillslut fått honom att lova att alla gymnastik filmer ska finnas på en dvd innan helgen. han har agerat kamera man på nästan varenda tävling och uppvisning sedan 2003, blir till att försöka återsamla truppen och dra en filmkväll.

2005

2006
2007


Nu ut och sola.

Lateeeer.

/s

Inga kommentarer: