fredag 26 juni 2009

Kvällsdopp

För stunden sitter jag uppe och gör... ingenting. mina naglar är halvmålade, mitt rum ser ut som ett krigsfält (och då är endå det en klar underdrift..) imorgon och på lördag kommer jag ha fullt upp. med andra ord vore alltså detta ett gyllene tillfälle att fixa naglarna klart och städa rummet. men icke.

Madelino och jag tog en tur till tuna park på moppe. madelino var ute på en halv lyckad bikinijakt då hon endast fann en överdel som föll henne i smaken, men det är ju bättre än ingenting. jag gjorde ett riktigt kap och fyndade en bikini för 29 kronor delen. denna vecka har jag alltså gått tre bikinis i plus, inte helt fel.

Att jag gått ca 320 kronor i minus? tsss, onödig info.

Införskaffade även fransk manikyr set från hm, det är dags att få fason på naglarna! om jag nu lyckas fullfölja själva nagelmålandet vill säga..

André plockade upp mig och madelino vid tio tiden för ett sent kvällsdopp ute i sandbankarna. sist i att doppa sig, det var tyvärr jag. skönt var det iallafall! innan vi skulle åka hem lyckades jag trilla i vattnet med handduken på. vi alla höll på att torka och förbereda oss för hemfärd, jag stod nära kanten och vägde lite på tårna då jag plötsligt halkade med den fot jag hade tyngden på och trillade ograciöst i vattnet. måste ha sett otroligt kul ut men snorungarna i vattnet lyckades endå hålla masken med ursäkten "jag har råkat ut för det själv." (?) skadeglädje är den bästa glädjen som jag brukar säga.

Kanske är det jag som är lite ondskefull helt enkelt.

Vem vet..



Lateeer.

/s

Inga kommentarer: