tisdag 28 april 2009

Toppform

Tidigt på söndag morgon åkte jag och Claudia hem till mig. vi mådde båda två förfärligt dåligt.. vi spenderade dagen med att dricka vatten, försöka äta och ligga utslagna på studsmattan där vi även fick oss lite sömn emallanåt.

Först framåt sju tiden började det släppa en aning. Claudia begav sig hem medans jag åkte ut till skogstorp hem till Charlie där han, Pelle och Patrick grillade. trevligt, trevligt. senare kom André och hämtade mig och vi åkte hem till honom där det blev film med Christian, Linn och Minh. jag sov mig dock igenom det hela, pigg som jag inte var.. sen blev jag dock pigg igen och lyckades hålla mig vaken ytterst länge. he he he.


Toppform hela helgen!

Efter valborg blir det fridfullt på fest fronten fram till den 22 maj. då drar det igång igen med dunder och brak! wihooooo!

Lateeeer.

/s

Inga kommentarer: