tisdag 28 april 2009

Var hälsad trötthet

Idag var jag totalt död i skolan trots att jag sovit x-antal timmar mer än jag brukar. kroppen kändes inte okej, har nog aldrig varit så slut som jag var idag. har väl blivit lite för mycket på sista tiden i guess.

Dagen började med idrott, promenad i kronskogen. jag var på uruselt humör och snubblade på varenda rot. dessutom visade sig Nathalies genväg genom tagg buskar vara en omväg. och till råga på allt hade mer än hälften av klassen suttit av tiden väl dolda bakom några stenar. vaaaarför tänkte inte vi på det?!?

Jag sov mig igenom varenda rast och ett antal lektioner innan skoldagen var över och jag kunde åka hem för att ta tag i ytterligare skolarbete. djävulskt ont i magen har jag haft hela kvällen också.

Mindre bra dag idag..

Filmat på näringsläran..

Allan har börjat göra ett nytt slags fågel ljud som jag garvar ihjäl mig åt.


Lateeer.

/s

Inga kommentarer: