tisdag 28 april 2009

Party all the time

På lördagen nalkades det fest igen, jag var mentalt taggad men kroppen hängde inte riktigt med.. var hälsad baksmälla! jag var helt död.

Claudia och Mathilda anlände hit vid sju tiden. vi fick ändra planerna lite men allt löste sig till slut. vi åkte och hämtade min förklädda dricka som lämnats i receptionen på City hotell. Mathilda och Claudia fick den äran att gå in och hämta paketet eftersom jag visste att personalen inte skulle bli särskilt glada över att återse mig.

Efter lite fix hemma hos mig promenerade vi till Madelino där vi förfestade lite innan vi begav oss till bussen.

Väl framme på stan tog vi en vända förbi grappa och hälsade på André och Marcus. kvällens party destination var en lägenhet vid Rinman. trevligt, trevligt. vi var de enda kvinnliga individerna och dricka bjöds det flitigt på.

Framåt midnatt kom det lite klagomål från grannar så då blev det till att ta taxi mot skogstorp dit festen flyttades.






I väntan på taxi

När alla andra åkt iväg var det bara jag, Claudia, Madde, Jocke och David som fortfarande väntade på vår taxi. men eftersom det var Jocke som styrde fest i skogstorp fick de andra vackert vänta på oss. he he he.

Det blev en mycket lyckad kväll även om jag föll i sömn istället för att hålla igång fram till morgonkvisten..


Hääärj

När Claudia väckte mig till liv dagen efter upptäckte jag ett vackert konstverk på mitt ben... men hämnden är ljuv!


Tack för en rolig kväll!

Later.

/s

Inga kommentarer: