tisdag 28 april 2009

Inflyttnings fest och Fuse

I fredags återvände jag till skolan. jag hade suttit upp och ugglat större delen av torsdag natten och lyckades försova mig rejält och höll på att missa nationellt prov i engelska som inledde morgonen. det var på håret att jag hann. typiskt mig..

Vi fick sluta direkt efter provet en timme senare, inte helt fel! jag lockade med mig Nathalie på stan och tuna park innan jag återvände hem och gjorde mig iordning inför fredag kvällens bravader.

Vi började lite lätt hos Christian innan vi begav oss till Sara som hade en inflyttnings fest kvällen i ära, myclket trevligt. framåt midnatt begav sig de flesta ut på krogen. jag gick till lotus på eget bevåg alladeles ensam. (?!?) träffade en massa trevligt folk där och placerade mig vid ett bord där det bjöds på drinkar hej vilt. lite senare dök en onykter Julia upp till min glädje. det blev drinkar och härj på dansgolvet innan vi deltog i ett litet shot race. vad som sedan hände är jag inte helt på det klara med.

Kul var det iallafall!

Later.

/s

Inga kommentarer: