måndag 20 april 2009

Hälsohem nästa?

På lördags kvällen åkte jag mot stan där jag mötte upp Claudia, destination rix video och ICA! efter ca 1 timme inne på rix video enades vi om fyra filmer. vidare till ICA slagsta! där köpte vi chips och dipp. två dipper var och en chips påse var. (var hälsade gluffgluffar) på väg till kassan kläcker Claudia ur sig det jag själv tänker på..

- Räcker det verkligen med en chips påse var?!?

Kill gänget som stod framför oss vände sig om och glodde chockat på våra varor och förflyttade sig en bra bit därifrån. vi tog det som ett dåligt tecken och nöjde oss med en ynka chips påse var..

Claudia skötte betalningen och jag gick för att packa varorna i fryspåsarna som är gratis.(ekonomiskt tänkande)

Killen i kassan: Hej hej!
Claudia (lätt norrländsk dialekt): Tjee-ee-na!

Både jag, Claudia och killen i kassan fick oss ett gott skratt åt detta.

När vi började packa varorna i frys påsarna glodde kassa killen lite konstigt på oss..

Han: eeh, ska ni inte ta vanliga påsar istället?
Vi: neee, det är onödigt
Han: men det är lugnt ni kan ta en. det där ser lite.. lite... ehhh....
Jag: vi ser ut som två lodisar menar du?
Han: haha, ja typ.
Vi: ingen fara!

Två feta lodisar, yees liksom.. det är vi det!

Under kvällen blev det film och onyttigheter. vi fick även sällskap av Madelino, Christian och André som hade vägarna förbi. mycket trevligt.

Later.

/s

Inga kommentarer: