måndag 30 mars 2009

Skitsnack

Att det cirkulerar mycket skitsnack här i eskilstuna är ingen nyhet. ibland blir man dock förvånad när man drabbas själv.

Linnlicious, en till synes harmlös, trevlig och bra tjej överraskade igår genom att skriva x-antal otrevligheter om mig till en manlig individ. hon påstod att jag är en hora, totalt blåst, redlöst full varje helg och mycket mera.

(?)

Vem som är mest blåst av oss två är dock något jag undrar över.. inte ens jag skulle vara så korkad att jag sade sådana saker om någon utan att vara säker på att det inte kom ut. kom ihåg, man kan inte lita på någon. fiende finns mitt ibland oss hela tiden..

Angående min karriär som prostituerad så funderar jag allvarligt på att göra ett karriärbyte och istället ägna mig åt trafficing. i sådana fall vet jag precis vem jag skulle tvinga att arbeta som sexslav..

Lovar att återkomma med en prislista i såfall. billigt blir det! då når vi ner till samma nivå, eller vad säger du Linn?

Förövrigt så finns det nog inte en tjej i den här stan som aldrig har kallats för hora av någon.. den bedrövliga sanningen.

Later Fuckers.

/s

6 kommentarer:

Anonym sa...

Linn är ju den som är hora om någon. Hon har problem med att hålla sig till en kille. Jag vet det mesta om henne eftersom jag gick i hennes förra klass. He-he!

Linn sa...

WHAT?!?!?!?!? ne nu vet jag inte vad du påstår här. Nu får du ta o förklara dig!!

Evelina sa...

LÅT LINN VARA !

Anonym sa...

Linn är faktiskt den riktiga horan som håller på med andras pojkvänner fast än hon själv har kille.. Fan vad jag hatar henne. Jävla fula hästkäft.

Linn sa...

VEM är den anonyma? Har JAG hållt på med andras pojkvänner?! VEMS POJKVÄN?! Jag har en egen pojkvän och har haft det i över 1 år! Skulle gärna vilja att den patetiska person som påstår detta kommer fram istället för att vara anonym. Och jag är otroligt stolt över min "hästkäft" by the way. Stora läppar is the shit. /Linn

Hoesknow sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.