måndag 23 mars 2009

Mys i mälarbaden

I lördags sammanstrålade jag med Rebecca, Julia och Claudia. mycket trevligt.

Rebecca och Julia hämtade upp mig på vägen till Rebecca mansion i mälarbaden. väl på plats tillagade vi tacos. eller vi och vi, Rebecca och Julia rättare sagt. själv låg jag utslagen på köks soffan och tyckte synd om mig själv för att jag drabbats av extrem trötthet. mitt i min självömkan anlände Claudia.

Efter vår storslagna middag började vi bearbeta 100 kronors godispåsen framför tvn. först såg vi på wildkids, det var nog kul för mitt undermedvetna uppfattade att dem andra skrattade. efter det såg vi robinson, eller vi och vi.. slutligen drog vi på mirrors en skräckfilm som tydligen var både läskig och bra. enligt dem andra.

Själv sov jag mig igenom alltihopa. jag tyckte att jag var extremt diskret. men icke. jag hade inte sovit något natten innan. det var helt och hållet därför.

Vi gick sedan ut till stugan där vi övernattade. jag vaknade till liv på nytt. jag, Claudia och Julia höll igång ett bra tag in på små timmarna. Rebecca som var trött tog till flykten in i huset igen.

En mycket trevligt afton i trevligt sällskap.


Lateeeeeer.

/s

Inga kommentarer: