tisdag 31 mars 2009

Konflikten fortsätter..

Angående den offentliga konflikten med Linn som jag nämt i inlägget nedan. så talades vi vid idag. hon försökte lite fint förklara bort det och nekade till vad hon gjort. den gubben går inte!

Den manlige individen i fråga printade allt hon skrev och skickade till mig.

Linn skriver i sin blogg att det är ett missförstånd och kräver att jag ska ta bort mitt tidigare inlägg och skriva ett nytt där jag ber henne om ursäkt.

Förlåt mig Linn, jag ber verkligen om...

(?)

Ehh, jag skulle inte tro det va!

Linn vet precis vad hon har sagt och varför den här konflikten har uppstått.

Nu får hon vackert stå sitt kast och bli uthängd i min blogg. synden straffar sig självt!

Later.

/s

6 kommentarer:

J sa...

Haha, Sofia skipar rättvisa i e-tuna :D

Linn sa...

Men herre gud sofia! Detta är så jävla barnsligt. Du anar inte hur upprörd jag är just nu, hur kan du hänga ut mig i din blogg när du inte har en aning om vad den där killen snackar om? Att du ens lyssnar på en massa skit från en människa i en annan stad som du inte ens känner. Vad fan har jag för anledning att snacka skit om DIG till HONOM?! Att hänga ut en person i sin blogg är jävligt lågt, har du problem så ta upp det med personen du har problemen med och INTE HELA SVERIGE! Vill du ha publicitet eller?! Ta bort dessa inlägg NU eller så har jag rätt att anmäla detta, eftersom du länkat mig. /Linn

Anonym sa...

haha alkoholist är ju vad du är.
du vet att hon inte sagt det,tycker synd om såna som dig..

Sofia Andersson Swärd sa...

Haha försöka duger! ;D jag tror dock att det är omöjligt dessvärre..

Sofia Andersson Swärd sa...

Hej anonym!

Nej jag är inte alkolist.

Om jag i framtiden skulle bli det så lovar jag att spara lite slattar i sprit flaskan åt dig. du skulle kanske behöva dig en sup eller två, då kanske du åtminstone skulle våga stå för dina åsikter.

Fel igen anonym! jag VET att hon har skrivit det. jag kan skicka hela konversationen till dig om det få dig att må bättre.

Tack för omtanken, men jag söker inget medlidande. jag föreslår att du vänder dig till Linn istället.

Anonym sa...

linn är horan haha :)