lördag 28 mars 2009

Fuse

Igår kväll sammanstrålade jag med fröken Graflund. taxi pappa AB körde oss till kvällens förfest på söder hos Jonas. det var riktigt kul. partyshootern användes flitigt. mest av mig givetvis. Andre och jag var även lite lömska och busplingade på en av Jonas grannar. he-he-he.

De andra propsade tyvärr på att gå till nybron vilket jag och Julia vägrade.

Starx innan elva tog vi taxi ner till stan. vid det laget var vi lite lagom runda under fötterna. inne på lotus var det inte alltför kul till en början, ytterst glest med folk. framåt midnatt började det dock strömma till rejält. Julia och jag intog dansgolvet kvällen i ära.

Vi höll oss dock inte på dansgolvet istället erövrade vi scenen och en högtalare. min vistelse på den högtalaren blev inte särskilt långvarig. jag ramlade nämligen ner flertalet gånger. riktigt brutala fall. mitt balanssinne var inte riktigt närvarande under kvällen.

När fuse var över slog vi oss samman med herr fuse himself och kvällens dj och övernattade hemma hos mr pimp.

Mål karatefylla - uppnått.

Inte nådigt.. förövrigt var det en mycket trevlig afton.

Later.

/s

1 kommentar:

ANdreeeew sa...

hahha kärringen kom ju ut med stekpannan efter oss :O =D