tisdag 24 mars 2009

!?#%??#?#?

Idag när jag skulle säga hejdå till min handledare och chefen..

Jag: hejdå nu går jag!
Både chefen och min handledare glodde lurigt på mig. jag blev rädd och försökte fly.
Handledare: vet du vad! imorgon ska du få sovmorgon!
Jag (tänker att dem kanske är mänskliga iallafall): eh, jaha vad bra..
Chefen: Ja, vi tänkte att du skulle få prova på ett kvällspass!
Både chefen och min handledare tycktes förvänta sig att den nyheten skulle få mig att hoppa jämfota av glädje.
Jag: eeh, jaha vad.. öhh.. kul?
Handledare: du börjar klockan 14:00 imorgon och slutar 21:00
Jag (förfärad): börjar jag 08:00 dagen efter sen?
Chefen: just precis
Handledare: det ska väl bli kul? så får du prova på nåt nytt.

Jo, visst jätte kul. verkligen.

Min handledare har en skev uppfattning om vad som är kul.

Later.

/s

Inga kommentarer: