onsdag 11 februari 2009

Vi ska bli gymnaster igen

Idag var det buffertdag. jag hade som omväxling planerat att infinna mig i skolan. jag hade till och med bokat in två prov. dessvärre var jag uppe hela natten och föll i sömn på morgonkvisten och gick miste om båda proven. inte alltför klyftigt. men nåja, det är ju tanken som räknas. (och nej, jag tror inte heller att mina lärare kommer acceptera den bortförklaringen.) ( men försöka kan man alltid.)

Jag pallrade mig ner på stan framåt eftermiddagen och tog en fika med Mathilda. vi planerade hur vi ska lägga upp vår gymnastik träning. det är ju 24-timmars i november och det gäller att träna upp sig till dess. med bara en träning i veckan så kommer det bli en utmaning, men skam den som ger sig! det här klarar vi! på fredag kör vi igång.

Achmud och Machmud.

Lateeer.

/s

Inga kommentarer: